Wat vinden klanten van LiliVerde?

 

 

  • "super leuk en ook nog heel eenvoudig te volgen voor een beginneling dank je wel"

    Monique Rieke
  • "hoi Lilian, wat een leuk idee en super dat je zoveel aanmeldingen krijgt ook buiten Limburg. Straks krijg je nog een uitnodiging voor een tv-programma, heel veel succes gewenst, je doet het superleuk. gr Irene"

    Irene Siersema
  • "Hallo Lilian, leuk om een gezicht te zien achter al die mooie creaties die ik al een poosje van je volgde. Deze guirlande ga ik zeker namaken! veel succes verder."

    Desiree van Moerkerk
  • "Wat leuk dat dit nu mogelijk is. Ik heb met veel plezier gekeken. Ga deze week bladeren verzamelen en zal er zeker een gaan maken. Veel succes met je workshops op de website."

    Teeke Selanno
  •  "De complimenten, leuk om op deze manier met je creaties aan de slag te gaan.
    Ik ga morgen meteen een boswandeling maken om de benodigde spulletjes te verzamelen :-)"

    Sydelle van Wersch
  • "Ik geniet van de prachtige stukken. Iedere keer weer, wat ben ik blij dat ik mij aangemeld heb. Wilde je dit even laten weten.

    Succes met het bedenken van nieuwe ideeen."

    Jenny Rovers
  • "Top gedaan, kijk uit naar de volgende..."

    Danielle Damman
  • Proficiat , het is weer een mooi stuk en gemakkelijk te maken , bedankt om dat ik de video mocht mee bekijken , vriendelijke groetjes van Linda .....

    Linda Engels
  • Klanten geven gemiddeld een 9.3 voor de duidelijkheid en 9.1 in het algemeen voor een instructievideo!

    Dankje wel!
  • Hoi Lilian,



    Bedankt voor de mooie en leerzame instructievideo’s bloemschikken. Het is iedere keer weer verrassend wat je laat zien. Soms wel erg groot, maar die pas ik dan aan. Leuk dat je samen bent gegaan met Goedkoopbloemschikken. Ik hoop dat we nog lang mogen genieten van alle mooie bloemstukken van je.




    Groetjes,

    Hennie Bergmans

Veel gestelde vragen

Het kan natuurlijk zijn dat je na het lezen van deze website nog vragen hebt. Een aantal veel gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord.

Staat je vraag niet er bij of is het antwoord niet bevredigend? Stuur ons dan een mail en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

De video's spelen niet goed af. Hoe kan dat?
Onze video's zijn opgeslagen bij Vimeo, een zeer professionele site voor het opslaan en vaak afspelen van video. Daar zal de oorzaak van het probleem waarschijnlijk niet liggen. Het merendeel van de kijkers gebruikt draadloze apparaten voor het bekijken van de video's. Denk hierbij aan smartphone's, tablets en ook pc's. Het komt vaak voor dat het bereik van het Wifi signaal thuis niet sterk genoeg is voor het bekijken van video's. Probeer in dat geval eens met een pc die aan het internet is aangesloten met een kabel. Werkt het dan wel goed dan kun je het beste daarop de instructievideo's bekijken of met je draadloze apparaat dichter bij het Wifi apparaat gaan zitten. Is het dan nog niet opgelost neem dan nog even met ons contact op om samen te kijken hoe we het kunnen oplossen.
Heb ik een opzegtermijn?
Nee! Je kunt je ten alle tijde meteen afmelden. De automatische incasso wordt dan stopgezet. Je krijgt echter geen eerder betaalde abonnementskosten teruggestort.
Heb ik meteen toegang wanneer ik me lid maak?
Bij Proberen wel, bij de andere abonnementen wanneer de betaling binnen is. Via iDeal en Paypal dus ook vrijwel direct.
Heb ik software nodig voor het bekijken van de video?
Nee, op alle apparaten moeten de video's goed te bekijken zijn. Heb je toch een apparaat waar de film niet op afspeelt laat het dan weten.
Hoe kan van PROBEREN over naar HANDIG of SLIM?
Dat kan heel eenvoudig. Zorg dat je bent ingelogd met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar het abonnement van je keuze en vul de resterende gegevens in. Nadat je hebt betaald kun je meteen de video's bekijken. Je kunt ook in het menu Login naar Mijn Abonnement gaan. Daar kun je je huidige abonnement verhogen naar het gewenste abonnement.
Hoe vaak kan ik de films bekijken?
Zo lang je lid bent kun je de films zo vaak bekijken als je zelf wilt. Daar is geen limiet op.
Hoeveel video's krijg ik bij start lidmaatschap?
Je krijgt alle beschikbare video's meteen tot je beschikking wanneer je een abonnement neemt. Daar zit geen limiet op. Het zou zonde zijn je de vorige video's te onthouden. Daar zit namelijk volop inspiratie in.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. En nu?
Tja, kan gebeuren. Klik dan op de loginknop en klik dan op "gebruikersnaam vergeten". Volg de instructies en je krijgt een mail met je gebruikersnaam.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. En nu?
Geen probleem. Ga naar het inlog scherm en kies voor de optie wachtwoord vergeten. Je krijgt dan de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Mijn email adres bestaat al.
Bij het aanmelden voor een van de abonnement krijg je de melding dat je emailadres reeds bestaat. Een emailadres is een uniek adres dat bij jouw hoort. Het kan dus niet zo zijn dat er iemand anders het zelfde emailadres heeft. Kijk het adres goed na. Misschien heb je een typefout gemaakt. Heb je geen typefout gemaakt en is het adres juist, dan heb je eerder al een keer een abonnement aangemaakt. Het kan goed zijn dat dit het PROBEREN abonnement is. Het gratis abonnement waarbij je al een aantal instructievideo's zonder te betalen kunt bekijken. Ga in dat geval naar het menu inloggen en gebruik de gebruikersnaam en wachtwoord die bij dit abonnement hoort en die je destijds hebt gekozen. Weet je ze niet meer dan kun je ze opvragen via het inloggen menu.  
Video's spelen niet op iPad1
Al onze video's zijn opgeslagen op het platform van Vimeo. Een professionele organisatie waar duizenden video's opstaan en dagelijks worden afgespeeld. Vanuit veiligheidsredenen heeft Vimeo half 2016 besloten om video's niet meer af te spelen op een iPad met een lagere IOS dan 5.1. Hierdoor worden onze video's dus ook niet meer afgespeeld op deze iPad. Helaas maar hier kunnen wij niets aan veranderen. 
Wat moet ik doen om op te zeggen?
Dat is heel simpel. Ga naar het contactscherm of klik hier en stuur een bericht met als onderwerp "opzeggen". Geef hierin wel duidelijk je naam, emailadres en soort abonnement aan om fouten te voorkomen.

<

Inloggen

<